Usein kysyttyä
Mikäli et löydä vastausta kysymykseesi täältä, ota rohkeasti yhteyttä asiakaspalveluumme!
Kysymyksiä & Vastauksia
Mikä ihmeen Flikka?
Jos olet seurannut matkaamme pitkään, saatat tietää, että Flikka oli alunperin nimeltään Molly's Diary. Molly's Diary oli 2019 Joensuussa perustettu naisten aluvaateverkkokauppa. Sanni työskenteli yrityksen parissa mm. mallina sen perustamisesta alkaen. Syksyllä 2024 Sanni ja Päivi ostivat verkkokaupan ja keväällä 2025 verkkokauppa laitettiin kaikenkattavaan remonttiin.
Syntyi Flikka, äidin ja tyttären pyörittämä verkkokauppa, jonka missiona on luoda paikka kaikille, jotka tarvitsevat kauniita alusvaatteita ja ehkä hiukan apua niiden valintaan. Me haluamme laadukkaan valikoiman lisäksi tarjota apua, tukea ja inspiraatiota, jotta rintaliivien ostaminen ei olisi niin mystisen haastavaa, ja jotta oikean koon löytäminen olisi kaikille mahdollisimman vaivatonta.
Toimitamme tilaukset aina huippunopeasti ja jokainen tilaus pakataan rakkaudella. Asiakkaidemme tyytyväisyys on meille sydämen asia ja ystävällinen, ammattitaitoinen asiakaspalvelumme auttaa sinua, olipa pulmasi mikä tahansa!
Milloin toimitatte tilaukseni ja paljonko se maksaa?
Toimitamme paketit nopeasti 1-3 päivässä Matkahuollon välityksellä valitsemaasi toimituspisteeseen. Toimitus noutopisteeseen on 5,90€ ja toimitus kotiovelle 9,90€. Mikäli teet tilauksen arkisin ennen kello 12, on paketti perillä pääsääntöisesti jo heti seuraavana arkipäivänä! Tarkemmat toimitustiedot löydät täältä.
Mikä on palautuskäytäntönne?
Meille on tärkeää, että olet 100% tyytyväinen tilaamiisi tuotteisiin. Sinulla on 30 päivän ilmainen vaihto- ja palautusoikeus. Jos koko tai istuvuus olikin huono, ota ihmeessä yhteyttä meihin ja me autamme sinua valitsemaan uuden, sopivamman tuotteen. Tarkemmat vaihto- ja palautustiedot löydät täältä.
Kuinka voin maksaa tilaukseni?
Käytössämme ovat Paytrailin turvalliset ja monipuoliset maksutavat. Voit maksaa ostoksesi huoletta yleisimmillä verkkopankeilla, luottokorteilla, mobiilimaksutavoilla sekä laskulla tai osamaksulla. Lisäksi käytössämme on Klarna ja pikamaksutavat Apple Pay ja Google Pay.
Tarkemmat maksutiedot löydät täältä.
Haluamani tuote on loppu. Milloin se on taas tilattavissa?
Harmillista, jos kokosi oli lopussa! Voit tilata tuotesivun kautta helposti ilmoituksen sähköpostiisi, kun tuote on jälleen tilattavissa. Näin me saamme tiedon siitä, että tuotetta kaivataan lisää ja tilaamme täydennystä niin pian kuin mahdollista. Saat ilmoituksen sähköpostiisi heti, kun tuote on saapunut varastoomme ja se on jälleen tilattavissa!
En ole varma, minkä koon tilaisin. Mikä neuvoksi?
Meille ensisijaisen tärkeää on, että ostaminen olisi vaivatonta ja helppoa. Täydellisten rintaliivien valitseminen voi joskus tuntua haastavalta, mutta meidän mittausohjeilla saat selville mittojesi mukaan suositellun kokosi. Sen jälkeen voit lukea lisää siitä, miten valita oikea liivimalli. Toivottavasti näistä olisi apua!
Jos oikean koon/mallin valinta yhä aiheuttaa päänvaivaa, älä epäröi ottaa yhteyttä ammattitaitoiseen asiakaspalveluumme!
Kokolaskuri antoi eri koon kuin yleensä
- On normaalia, että rintaliivikoko vaihtelee. Mitat voivat vaihdella niin kierron eri vaiheiden kuin elämäntilanteenkin myötä. Huomioi myös, että jos et ole pitkään aikaan ostanut uusia rintaliivejä, vanhojen liiviesi mitat eivät ehkä enää pidä paikkaansa, sillä ne ovat voineet venyä ja muovautua käytössä.
- Meitä ei ole tehty olemaan yhtä ja samaa kokoa läpi elämämme. Tärkeää on käyttää liivejä, joita on mukava käyttää ja jotka tukevat riittävästi.
- Älä anna numeroiden ja kirjaimien määrittää itseäsi. Kyseessä on vain kaavoitukseen liittyvä pieni järjestelmä, ei sen kummempaa. Se, että kokosi on pienempi tai suurempi kuin ennen, tarkoittaa siis vain sitä, että kaavoitus onkin tehty hiukan eri kangaspaloilla. Valitse siis rohkeasti meidän suosittelema koko ja kokeile, olisiko se sinun uusi sopiva kokosi. Jos koko tuntuu aivan hatusta vedetyltä, ota meihin yhteyttä.
- Jos haluat, voit tottakai ottaa mitat uudelleen. Tarkista, että noudatit ohjeitamme tarkoin. Ympärysmitan kuuluu olla napakka, koska mittanauha ei veny, mutta liivien materiaalit venyvät. Rintojen ympärysmitan tulee olla mitattu kevyemmin, jotta kuppiko on riittävä eli, jotta suositellun koon kaarituki on riittävän pitkä. Täältä löydät apua oman koon mittaamiseen.
- Huomioi brändi. Joidenkin brändien mitoitukset poikkeavat isosti muista, joten älä säikähdä, jos olet esim Change-merkin liiveistä aivan eri kokoa, kuin meillä.
En löytänyt sellaista tuotetta, jota etsin
Haluamme kuulla lisää! Verkkokauppamme valikoima kehittyy jatkuvasti ja haluamme ludoa siitä juuri sinua mahdollisimman hyvin palvelevan. Kerro siis koko- tai tuotetoiveestasi meille lähettämällä sähköpostia osoitteeseen asiakaspalvelu@flikka.fi
Saako teiltä lahjakortteja?
Tottakai! Voit ostaa lahjakortin täältä.
Lahjakortti on sähköinen ja se saapuu ilmoittamaasi sähköpostiosoitteeseen heti maksusuorituksen jälkeen. Lahjakortti on voimassa 12kk tilauspäivästä ja sen voi käyttää kerralla tai osissa.
Tilasin alehintaisen tuotteen, mutta koko oli väärä. Saanko vaihtaa tuotteen samalla tarjoushinnalla?
Tottakai saat. Tällaisessa tapauksessa ota yhteyttä asiakaspalveluumme ja saat tarkemmat ohjeet kuinka toimia.
Minulla on ongelma tilaukseni tai tilaamani tuotteen kanssa. Kuinka toimin?
Liittyipä ongelmasi tilauksen tekemiseen, koon tai mallin valintaan tai itse tilattuun tuotteeseen, älä epäröi ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme! Ammattitaitoinen asiakaspalvelumme auttaa sinua mielellään. Jos kyseessä on ongelma tilauksen/toimituksen kanssa, liitäthän viestiin tilausnumerosi.